ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: سه شنبه 31 مرداد 1402 ساعت: 13:40
ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: سه شنبه 31 مرداد 1402 ساعت: 13:40
اگر فقط فرصت داشته باشم یه جمله بگم و بعد بمیرم اون اینه: "آخیش" :)
البته suicide note برادر رومن گاری در این زمینه بی اثر نبوده!
ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: سه شنبه 31 مرداد 1402 ساعت: 13:40
ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: يکشنبه 22 مرداد 1402 ساعت: 19:07
ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: سه شنبه 17 مرداد 1402 ساعت: 18:33
ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: سه شنبه 17 مرداد 1402 ساعت: 18:33
آیا شما هم توجه کردید که هر سال در ماه مرداد حداقل یک روز بارانی داریم؟ :)
خیلی دلم میخواد شجاع باشم و یک تصمیم درست رو بگیرم و عملیش کنم. نمیدونم دقیقا از چی میترسم اما میترسم...
عالی...ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: سه شنبه 17 مرداد 1402 ساعت: 18:33
از بی ادبی متنفرم. حتی به شوخی. برام نه نشانه کول بودنه نه نشانه روشنفکری! از کی معیارهای خوب بودن تا این حد تغییر کرده؟! شوخی های رکیک، استفاده از کلمات جنسی و... بعضی ارزش ها جوری در حال نابودی اند که گویا بشر به کشف مهمی در خصوص تاثیر مثبت بی ادبی بر کیفیت زندگی نائل اومده. آیا غذا دادن به سگ و گربه های خیابانی، نشانه بارز دستکاری اکوسیستم نیست؟ هر صبح راس ساعت 6 یه عده ای از خانمها دارن به تعداد زیادی از گربه ها غذا میدن و اینو جاهای مختلف تهران دیدم. حالا اینکه چقدر پولدارن که هر روز برای این همه گربه غذا میخرن به کنار، جالبه که وقتش رو دارند. من چند شبه به همسرم شام ندادم :دیکاش وبلاگ نویسی مثل قدیمها پررونق بود. می روم گریه کنم باز دمی را در خودمی روم غرق کنم کوه غمی را درخود... عالی...ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: چهارشنبه 4 مرداد 1402 ساعت: 15:47
ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت: 13:24
شاید روزی اثبات بشه هیچ زمان حالی وجود نداره. حال یک لحظه است، یک دم، یک آن! کلمح البصر. بنظرم چیزی که با دوامه گذشته و آینده است. گذشته پشت سر و آینده پیش رو! در اینها زندگی کردن جذابتر از در لحظه زندگی کردنه :)
قدیمها این آهنگ وبلاگم بود :)
عالی...ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت: 13:24